Program ajánló

2009.07.09. 19:43


2009. 07. 12. VASÁRNAP 20:00 Alvin és a Mókusok a zp-ben. Beugró előre láthatólag 300 FT. Pia kurva drága és bunkó biztonságiak baszogatnak belépés előtt.

 Én még nem tom megyek-e. Engem is munkatársnőim hívtak.. kérdés lesz-e kedvem és pénzem, na meg menyien megyünk?!

Beszámolo:

Végül elnéztünk és NB is velünk jöt. Borároson legnagyobb meglepetésemre Krisz is befutot mondván "ha én hivtam nehogy már othon maradjon". Az én haverom ez nem vitás XD !!!
Borároson öszefutotam még Györgyel is igy 5-en vágtunk neki a hidnak. A biztik viszonylag gyorsan be engedtek és kivételesen nm bunkoztak...

Befoglaltunk egy azstalt majd a társaság egy része itt ülve másik fele pedig kicsit bejeb csápolva egymást váltva végghalgatuk a koncertett majd rövidel utána távoztunk pár ismerös köszöntése után.

Este továbi részében 4-en iszogatunk a borárosi aluljáro kocsmájába. Makrancos elado nönk most is hozta a formáját. Még volt pofája 100ft kérni wc használatra miután ott fogyasztotunk egy orán át. Mindegy sietünk megkapta a pénzét, de a ménkü csapjon bele legközelebb!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr301236961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása