B. Ú. É. K.

2008.12.31. 21:13

 

Már csak pár óra és elkezdődik a nagy csinadrata. Nekem is lassan indulnom kell, ha el akarom kerülni a dühös telefonokat, hogy hol a francba vagyok. Bár késni nem sokat tudok, hisz csak 15 percnyire innen lévő házba kell, meni. Bár szomorú vagyok kicsit h nem kedvesemmel együtt ünnepelve lépek át egy újabb 2-es számjeggyel kezdődő évbe, mégis boldog vagyok, mert azokkal az emberekkel és azon a helyen bulizok ma, ahol először kezdtem el a szilveszteri bulizásokat. Ilyenkor jó belegondolni, hogy általános óta ismert barátaimra szinte mindig számíthatok, és bár mostanság széthúztunk kicsit, mégis összegyűlünk ilyen napokon és egymás társaságát keresve, ünnepeljük ennek az évnek is a végét. Hát igen bár mozgalmas volt és sok balszerencsével, mégis boldogan lépek át egy évet és izgalommal várom a következő évi folytatást.

Ezúton kívánok mindenkinek boldog és nyugodt újévet és JÓ BÚLIZÁST!!!!

Szerző: Saw

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr72850897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása