Ábránd

2008.12.04. 20:25

null

null

null

null

Mindenkinek van egy ábrándja, melyet elképzelve, megtervez, elgondol, miien lenne az életben. Valaki minden egyes percén átrágja magát, valaki csak felszínesen. Minden ábránd lelkünk vágyának egy darabja, melyet szeretnénk, ha teljesülne. És a legszebb, ha szívünknek kedves módon teljesül.

kívánom mindenkinek, találj meg és váltsa valóra egy ábrándját. Evvel kívánok jóéjszakát és szép álmokat nektek.

U.i.: a képek megtörtént esemény alapján rekonstruáltuk =)

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr19804689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2008.12.06. 00:40:25

^^
tök jóóó
:)
és pont így volt, csak amikor telon beszéltünk, akkor nem hallottam a csengőt és 10 percet késtem az óráról, és ráadásul az osztályfőnök is bent volt órát látogatni...plusz még olyan másnapos voltam, h azt hittem, meghalok :D

Saw 2008.12.06. 01:12:43

ööö.. ez a szerda története XD (L)

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2008.12.06. 14:32:38

jaaa, bocsi *pirul*
de szerintem péntek is simán lehetne, mert az események szinte megegyeztek annyi ülönbséggel, hogy most nem a meglepetés erejével hívtál telefonon, hanem a vasúti miatt, de ez is megoldódott:) (L)
süti beállítások módosítása