Múlt szombaton jövök haza városkaputól miután kikísértem Ciripet és egyszer csak a forgács-Gyöngyösi megálló felet kinyílik az ajtó és a többi utas közt egyszer csak feltűnik maga a sötét nagyúr. Vörös lézerkardal a kezében belép a szerelvénybe Darth Vader, két birodalmi rohamosztagos, egy corusanti clonkatona és két hölgy társaságában. Az egyik lánynál sugárvető volt míg a másik egy lézerkardot hozott a vállán.

 A díszes birodalmi társaság egész a nyugatiig utazott velünk, később még aznap én is megfordultam a nyugatiba valutaváltás miatt, de akkor már nem találkoztam velük és semmiien nagyobb műsort se találtam. Valószínű valami jelmezbálra mentek, de nagyon jók voltak a jelmezek és a fegyverek is, a srácnak pedig hangszóró volt beleépítve a Vader maszkjába így halottuk a jellegzetes szuszogó légzést is.

 Persze a mikrofon ellenére a beszéd hang nem volt teljesen hiteles de ez legyen a legkevesebb. Mindenki jót mosolygott és bőszen fényképezgetek, amidben a kis csapat is szívesen segített pár pózolt beállással. :D

(képekért bocsi csak telefon volt kéznél ép!!!)

Egy kis videó ajánló: Ügyetlen Gungan aki regit hallgat 1. rész

                            Ügyetlen Gungan aki regit hallgat 2. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr222674689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2011.03.08. 00:22:34

XDXDXD
hát, ez nagyon vicces :D:D:D
igazából nem is a sztori tetszik, hanem ahogy tiszteletben tartottad az utasok személyazonosságát :D sajátos... XD

Saw 2011.03.11. 13:06:19

Nem akartam belőle bajt (hallotam hogy volt már ilyenből), ezentúl minden képen igyekszem így csinálni...
süti beállítások módosítása