1 évesek lettünk!!!!!!

2009.12.02. 23:39

Hát igen… tudom kicsit későn írok hisz már eltelt 5 nap Nov. 27-ota, de eddig nem nagyon voltam itthon gépközelben. Szombaton ép hogy haza értem Tatabányáról mentem is le mamámhoz. Onnan vasárnap egyenesen Krisztiánt mentem felköszönteni, utána nem nagyon voltam irogatós állapotban. Hétfőn kicsim aludt itt, és inkább vele foglalkoztam, kedden meg én nála =).

 

És hiszem hogy kitartunk még 100x ennyi ideig is egymás mellet! Én legalábbis szeretném :D

„Szeretlek kicsim és örülök, hogy kitartottunk egymás mellett jóban rosszban ♥”

Nosztalgia Szasza Együt Kűlön útakon

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr311570207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2009.12.03. 01:19:02

nagyon jó az új dizi, de jó lenne ha írnál is Cicám :P

én is szeretlek és remélem, sokáig így leszünk még...mondjuk örökre?^^ ♥
süti beállítások módosítása