Megkésve, de fontos forduló.

2009.08.03. 01:53

Sajnos mivel elszámoltam magamat, meg írni se volt időm és amikor volt ép inkább kipihentem magam így sajna lecsúsztam arról, hogy pont egy év után Jul. 20-ára keletkezzen ez a bejegyzésem. De szeretem, volna, ha valami kerek szám jön ki ezért is írok most.

Tehát hosszú bevezető és mentegetőzés után: Ma este lesz 1 éve és 2 hete annak hogy meg pillantottam azt a lányt akiért azóta is ver kicsi szívem és mindenem az életben, Crowbabykémet♥.
Miután Krisztián és Bea aznap lerángatott Wigvanba és őnekik (Valamit Erikának és barátainak akik meg Orsit rángatták le aznap bánatában =D) köszönhetem hogy pont jó helyen voltam és megismertem öt. Útilag is csak köszönöm mindenkinek, aki az óta segítet és mellettünk állt kapcsolatunk kezdetén és az utána lévő hónapokban is. Főleg Szaszának aki kétszer is összehozott minket :)

 

Szeretlek Varjúcskám!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr491284271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Midian Sanctimonia · http://midian669.freeblog.hu/ 2009.08.05. 17:42:49

El se hiszed milyen nehéz volt aznap lerángatni :D Főleg hogy N.B.-vel is volt egy velős üvöltözésünk hogy szegény Orsi most jöjjön vagy ne... Tényleg nem volt jó állapotban de épp ezért kellett onnan felrángatni :) Hát jól jött ki a lépés :D

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2009.09.02. 10:48:35

@Midian Sanctimonia:
hát igen, de ezért is csak neked tartozom köszönettel:)

szeretleeek Petya:)♥
süti beállítások módosítása