Zp Road koncert

2010.05.19. 17:33

Tegnap 14-töl akinek csak tudtam iram, vagy beszéltem vele, nem-e jönne velem Road-ra a Zp-be. 6-kor izgatottan mentem vissza a suliba, és a tanár tovább is húzta az órát, így 19:45-helyet csak 8-ra értem ki a Borárosra. Felbontottam a magammal vitt sörömet és vártam, de negyed kilencig nem igen jelent meg senki, még Melinda se aki jelezte Orsin keresztül, hogy jönne.

Így egymagam indultam át a hídon és álltam be a Zp felé tekergő rövidke sorba. A sorban állva találkoztam pár régi ismerőssel akiket talán egy éve láttam utoljára, és anno mindig Borárosnál futottam össze velük. Közülük ismertem meg anno Etát is. A két lány közül aki ismerőseim kedvesei ként jöttek az egyiknek ugyan olyan táskája volt, mint amit anno kis Crowbabymnek vetem (illetve kipótoltam az árának a felét). Pont ugyan az a fekete oldaltáska, pókkal rajta.  :D

A Zp örök hozták a formájukat, ugyan az a flegma, mindenkit átkutató és belekötő társaság. Az ucso talink óta, szerintem csak bunkóbak lettek mások nem. A beugró pedig 400Ft-ra emelkedet, amit úgy próbáltak kompenzálni, hogy egy tikettet kapsz amit egy olyan kb.460-480FT értékű korsó söre tudsz beváltani. Vagyis kapsz egy ingen sört. A nagyszínpadot is most valamiért szétbarmolták, így a kisszínpadnál álltuk végig a kb. egy órás koncertet. A Road nyomot valami játékot is „kapd el Golyát” vagy kit, az egyik zenekartagról kelet fotót csinálni, a legjobbat készítő két fő részére ingyen 3 napos jegyet kapott valami fesztre, de hova és mikor azt már nem halottam.

10-kor bejelentették az ucso számot így otthagytam kis társaságot és elindultam Controlba felköszönteni Szaszát névnapja alkalmából. A controlba viszont nem találtam szinte senkit, még elmentem a plázába folyóügyeimre, addig is végig csörgetem pár embert hátha megtalálom Szaszát és az öt ünneplöket. De csak annyit értem el, hogy lement a pénzem a kártyámról.

Amit nem értek mert én úgy tudtam, csak akkor megy le pénz a kártyádról, ha a másikoldalt felveszik, amúgy a csörgetésért nem von le. De úgy látszik már ez se igaz ahogy ezen a világon lassan már semmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr562015925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása