Promgram ajáló

2009.04.02. 21:23

 

"MazoChrist & dj Hoze - S/M Café - 6h live act techno sett"

Ápr. 3. Pénteken!!!

Részletek: Hozé / Crowbaby

Beszámoló.
Ajánlott Blogok:
Hozé Blog / Crowbaby Blog

 Kisseb készülődéssel és egy ujj taggal, késve érkeztünk egy kicsit a mom hoz ahol megbeszélt talink volt. Uj tagunkat nevezetesen a KIS HÚGOMAT XD itt múttatam be a nagyérdekűnek. Ezután már a szokott fotózás, és az eddig nagyrészt nekünk (My and Crowbaby) szokatlan fodrászkofás következet. Szpicho mester mindenki haját feltupírozta ízlésesen XD. Így én Pókmalachoz hasonlóan kicsit pánkós, míg Hollócskám egyfajta Adams familys frizurát kapott (amibe furcsán, de elég szexi volt).
Buszra szálltunk és belekezdtünk a maradék alkohol elfogyasztásába, volt martini, VBK, és némi sör meg buszon randalírozás. Astoriánál leszállva egy vendéglőből kiszaladt egy nő (először azt hitem be akar szólni h „húzunk innen”) és gratulálva nekünk lefotozot minket (már nem tom saját vagy más gépével). Ez után a lányok érzelmi kitörése következet, mialatt megittuk a maradék piát.
SM Cafeban elvileg Kriszti foglalat asztalt (nem tom pontosan) így három asztalt összetolva elfoglaltuk a helység felét, és meg is töltöttük mondhatjuk. Ezután tűnt elő a két Dj Hozé és Chris. Az este valahogy megint a galérián kezdődőt ahol elseggeltünk valakit, majd mivel nekem bűntudatom volt kedvesem legútobbi sérelme miatt én ültem a bakra ma este. Szoros kötözés után jött is a picsázás, előbb pálcával majd egy fa náspángolóval (de igazából csak a hátam fájt az eset után, mert oda is kaptam ahogy a fiúknál szokás). Legroszabbúl Rika járt, aki nercharisnyába volt, Majd Pókmalacot és Rika kedvesét is elvertük, de őket inkább csak mi érzéssel (én ijesztgetem őket csak). Ezután fájó seggel kimentünk cigizni és meginni a maradék VBK-t. Pókmalac ismét akcióba lendült egy néma film kedvéért. Beszéltem egy hajléktalan volt vadásszal, aki némi pénzt és piát kért cserébe a meséjéért XD. Aztán jött a tombolás. Hozé Dj széles választékkal kínált, Chris pedig vokálozva emelte azt. Kishúgom is jól érezte magát, annak ellenére, hogy megfájdult a feje és gyógyszert kelet bevennie, plusz nekem is megkel kicsit sétáltatnom (pont ezalatt
Kedvesem engem kereset, mert a számunk Röyskopp-tól ment). Aztán hazafelé rájött a hányinger is húgira.
Hajnali 2-4 közt értünk haza, eltöltöttünk egy kis időt a fürdőszobába hogy rendbe szedjük magunkat :P, aztán aludtunk reggel fél 11-ig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr101042666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása