Eső a város felet.

2008.12.19. 20:33

Szerdai napon paleográfia vizsgát írtam. Délre kelet visszamennem a csoport a Széchenyi könyvtárba ment és akkor kaptuk volna meg a jegyeket. Elkerültem a csoportot és így utánuk kelet kajtatnom. Tudtam esélytelen, de eljutottam szerencsésen a könyvtárba, ahol nem találtam őket. Így a buszmegállóban szenvedve h nem tom a jegyemet (ami talán nem is baj, mivel kiderült 1-es lett és csak a tanár jóindulatán múlót hogy 2-es kaptam évégére. Szégyen ! :( ) és ekkor születet meg az ötletem, hogy a várról csinálok valami képes bejegyzést a blogomra.

 

jó de a várról mit írsz? Hogy a XIII. Sz.-óta ál és az óta megostromolták, meg átépítetek egy csomószor és még mindig itt van?! Fűgöbe hagytam

Aztán elkezdet esni az eső. Én meg imádom az esőt, jó megázni és megfázni nem, szóval normál keretek közt. Így blogom ennek szentelődőt most. Később majd a várnál is szeretnék egykét fotót alkotni, de sajna most ép nem esik :)

null

Esik eső...

null

Csip-csöp csöpörög. egy csep ahogy földre esik, Tom nem látható jól :(

null

null

null

Combino megálojában a korlát :)

null

Boráros szép látkép :P

null

null

kisebb árvíz, de szép ahogy a szél fúja

null

ilyenkor jön jol a bakancs, mikor a dolgok közepében vagyunk :D

null

rugdosom a vízet :) nyugi nem fájt neki!.

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr26832211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2008.12.24. 20:35:48

a korlátos kép nagyon művészi lett, az esőt meg én is nagyon szeretem :)

Saw 2008.12.29. 23:28:44

Köszönöm, nekem is az egyik kedvencem. Az meg már tom h szereted, söt azt is h menyire :P (L)
süti beállítások módosítása