Olyan jó, hogy mi együtt. Tudod, hogy Te és Én.
Együtt vagyunk békében, ezen a földtekén.
Barátkozhatsz más sráccal. Engem nem zavar.
Hiszen bízom benned. Nincs, ami felkavar.
De ha megcsalsz...

Én elvágom a Kombinédat, szétkenem a sminkedet,
nem mész többet haza két tipegős cipődbe,
széttúrom a hajadat, levágom a két cofodat,
lenyalom az ajakrúzsod a kicsi szádról.

Te édes, Te drága. A romantika hű szolgája.
Tudod, hogy Te vagy nekem az univerzum egyetlen kis cicája!
És ha az utcán riszálja magát egy csámpás szőke rocker.
nem szólok, ha a seggét pásztázva tekinteted elbambulna...CSAK RAJTA TE KURVA!

Ezt jól jegyezd meg mielőtt egy másik segget nézel:
Kurva szar, ha az üresen tátongó szemüvegkereteden át nézel.

Én elvágom a Kombinédat, szétkenem a sminkedet,
nem mész többet haza kék convers cipődbe,
széttúrom a hajadat, levágom a két cofodat,

lenyalom az ajakrúzsod a kicsi szádról.

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr83047504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása