Kommunista mikulás

2009.12.07. 14:43

Hozzánk is jött ám a mikulás és úgy néz ki jó gyerek voltam, mert virgács helyet, csokit kaptam. Idén még a csomagolás is egyedi volt, de haladni kell a korral. 

Hát igen az igaz mikulás ilyen. Szakálas is, Vörös is és régóta ismerjük XD



Ha már itt tartunk, emlékezünk csak rá hány jelentős személység volt az évek során, akik még ma is eszünkbe jutnak néha. =)

Képekért köszönet Kasynak!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr931580367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saw 2010.01.18. 00:09:43

A legjobb ennél csak az volt, amikor karácsonyra Chegés pulcsit kaptam mert ép Okt.-Nov. közt olvagatam Chege naplóját itthon napközben, és anyuék így látva érdeklődésemet a figura iránt gondolták meglepnek egy pulcsival is.
Mi lett volna Ha ép Hitler életét olvastam volna, vagy a Main Kampfot?
süti beállítások módosítása