Gyár ajánló + Kalózok

2009.08.01. 14:08

Most röviden a Gyár-ol lesz szó.

Rögtön egy ajánló.

Ma (2009.08.01.)  9 órai kezdettel jótékonysági buli lesz a gyárban, melyet a Budaörsi állatmenhely részére szerveznek a más társoldalakkal egyetemben.
Belépő tehát macska vagy kutya kaja és egyéb állat nyalámságok. Aki ilyent nem tudna hozni annak 800FT/Fő a belépő.
 

A kalózokról a történet a következő. Ép túl voltam a South Park 13. évad. 7. részén. Amiben is Kartmen kitalálja, hogy szegődjenek el kalóznak Szomáliába, mivel ott ujjra feléledt ez a régi mesterség. Kayle persze támogatja őt, csak megszabaduljon Kartmentöl. Kartmen felbuzdulva Krég, Baters, Ájk, és még egy gyerek társaságában Szomáliába megy. A többit nem mondom el, majd nézzétek meg, szerintem az egyik legjobb rész XD.
Kyarával beszélgetem, az említet film után és mondtam is neki csapjunk fel mi is kalóznak. Persze Kyara kapott is az ötleten, de Szomáliát túl laposnak és messzinek találta.

Meg is értem, elég egy forrongó ország, Aki látta a „Solyom végveszélyben” című filmet talán megérti. Valamit az egymással évek óta harcoló törzsek, a nemzetközi vizeken támadnak meg és fosztanak ki teherhajókat és utasszálitókat, váltságdíj és egyéb pénzjövedelem reményében. A 2002-es Iraki „háború” után az amerikai hadsereg is a aklozókkal indokolta a flotta további Irak partjainál való tartózkodását.

Szóval végül úgy döntöttünk mi leszünk a Gothkalózók (ha már Hozéval kitaláltuk a Gothoszlánt XD Goth + Oroszlán) És mivel a gyár egy elég robosztus és nagy épület, gondoltuk, ha felállványozzuk az oldalát és ara vitorlát feszítünk ki, jó széljárást elkapva akár el is mozdíthatjuk az egész épületet és mint egy gigászi metropolis hajónak használva, szeljük majd a széles aszfaltot.
Továbbá kitértünk miien élet is lenne ez, eböl kiindulva értünk el a megszólítások alapszabályának lefektetéséhez. Vagyis mindenkit a neve első két vagy Három betűjelén szolitúnk, annak megfelelőben, hogy hangzatosabb és MR. Vagy MIS. Jelzéssel látjuk el. Vagyis MIS KY = Kyara, MIS ZSó = Zsófi, MIS MI = Midian, MIS CRO = Crowbaby….stb.
Vagyis így nézne ki valahogy egy beszélgetés Hozé és mondjuk Ákos közt:

-Mr. Spi! Maga szerint elég tiszta ez a fedélzet?!
-Igen Mr. Ho kapitány! Szerintem teljesen.
-Nem hinném Mr. Spi! Ott aba a sarokban még látok pár emust! Dobja le az aszfaltra őket Mr. Spi.
 

Végezetül egy kép, amit én ügyeskedtem Paintel (mivel a fotoshop-hoz én nem értek :S )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr31281462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása