Elbaszott VOLT.

2009.07.05. 17:32

Fantasztikusat alkottam tegnap is. Már reggel valószínű ballábbal keltem, mert tök morcos voltam és ideges egész reggel. Erikáék miatt is veszekedtem Orsival hogy mért nem képesek, el meni kajáért maguk, ha már fél órája a keletiben álnak. Fájt a hasam is fáradt voltam, így a vonaton végig az volt a baja mindenkinek h én nyomot vagyok és morcos, plusz az antisocságom is kijött. Sopronba megérkezve piát vetünk, azért is baszogatva voltam mért nem keverem gyorsabban meg mért a napon melegbe pont a bolt előtt, csinálom, de segíteni persze senki nem segített, de a többiben télég én voltam a ludas ettől eltekintve. A gyalog utal is bajok voltak a meleg miatt, bár gyorsabban felértünk, mint a buszos társaink. Eleinte csak a fiatalok miatt agodtúnk, mert kezdték szétcsapni magukat,. Aztán ujj társaság ellőt bemutattam a híres féltékeny faságomat, mindenki békíteni próbált minket Orsival aztán mire elrendeződőt, kezdődőt előreöl. Gatula nekem! Szóval Manzon ellőt már jó hangulatot sikerült csinálnom, főleg Orsinak. Aztán be a nagyszínpad elé és hering filing, fingani nem volt hely. Orsit a nyakamba vetem hogy legalább ö lásson az első számnál. Ere jöttek a hülyék akik toltak, löktet, Orsi le is szállt nehogy le essen nyakamból. Aztán meg bevágódik egy fasz közénk, részeg állat mint a hülye ment előre, mi meg egy srácal próbáltuk megalítani. Aztán pontosan nem tom hogy volt már de aztszem én kezdtem a balhét, mert elkezdtem csépelni a srácot, aztán egyszer csak neki a kordonnak, átrángattak a biztonságiak azt ki a tömegből végig a színpadellőt. 2 perc után követet Orsi is aki megkérte a biztonságiakat vigyék ki utánam. Sírva remeget, pedig miattam volt az egész. Kb az első 1 számot és az utolsó 2-3 láttuk csak. A többi számot hála nekem nem!!!

Szóval 4 év várakozását egy nap alatt elkurtam és pont avval az egy személlyel basztam ki igazán akit állításom szerint a legjobban szeretek, szóval kérem a legnagyobb köcsög pasi díjat, tegnapi alakításomért. Mindenki ellőt lejárattam magam és Orsit is megaláztam, még Manzon ellőt is mert a színpad ellőt kisérték ki vagy négyen a securitok.

Mindig azt hitem, hogy jobb vagyok, mint apám, annak ellenére, hogy tudom ugyan azok a hibák, megvannak bennem. Hát NEM!!! Ugyan az a önző, bunkó, szégyentelen faszkalap vagyok mint ö, és még rosszabb. Mert apám folyton a szeretteibe rugót, de én ha egy évbe kétszer sikerül ezt akkor a legérzékenyebb ponton sikerül eltalálnom őket. Még örülhetek h ezután Orsi szoba ál velem, én meg a szemébe se merek nézni….

Hát nem nekem való ez a fesztiválkodás ez bebizonyosodott. Avrilon is egész végig áztunk, Godd Charloton meg Sára nyaggatott, hogy miien szemét vagyok hogy ö ingyen elhozott és én meg ne vagyok hajlandó öt szeretni és tovább járni, (persze nem tom mért gondolta ha 1 honapja szakításba vagyunk akkor mért gondolom majd meg magam a koncerten). Szóval eddig minden külföldi felépö koncertjén amin voltam, folyton volt valami gebasz. Manson is ha fellép még egyszer nálunk a várost is elkerülöm, nem hogy a színpadot, szigetre se megyek az is biztos, sőt talán jobb lenne ha nem is mennék sehova, mindennapra beírnám magam munkába azt akkor talán nem kurnám el senki kedvét a faságaimmal, és még pénzem is lenne.


Végezetül tehát leszűrve, ha megdöglenék se tehetem már soha többé jóvá 2009. Jun. 4.-ét, főleg nem Orsival szembe. A társaság többi tagját ne is említsük, már csak annyit tehetek, ha élőbe már nem is legalább itt egyhatalmas bocsánat kéréssel tartozom nekik és sajnálom ezúton is hogy elkurtam a kedvüket….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr161228133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2009.07.08. 03:47:30

attól még, hogy ez így alakúlt, én ugynúgy szeretlek!!
abban a pillanatban, amikor ezek megtörténtek, akkor nagyn szarúl sett az tény, viszont ez nem az jelenti, hogy ez életreszóló dolog....a hibák zért keletkeznek, hogy többet ne kövesük el őket....ha bízol magadban, akkor sikerülhe, mert zek nem i oyan nagy hibák, én meg melletted vagyok, hogy segítsek, ha hagyod ♥
süti beállítások módosítása