Beszámoló..?!

2009.04.06. 20:49

Nos eddig ajánlottam egy két bulit, viszont nem írtam róla beszámolót. Tom ez nem egy olvasott blog, nem is törekszem a hírnévre, az a pár ember aki lelkes olvasom volt eddig is nekem pont elég XD

De azért hiányérzetem van evvel kapcsolatban így mostantól az ajánlott bulikról, főleg ha ott is voltam rövidke helyzetjelentést közlök, rendszerint az iletö ajánlok alá (persze pár napos csúszással… Előre nem tom megmondani mien volt XD)

Nos a két ajánlott programot már így kiegészítetem, ha van kedvetek olvassátok el. Továbbá ajánlom itt az összes olyan blogot akik szerkeztöi céltudatosan közvetítenek minden ilyen alkalmat.

<--Továbá az oldalt látható dobozban a Naptár alat láthatjátok a F1 Hétről-Hétre modúlt amibe mindig a legútobbi Formula futam eredményeit helyezem el. Így nyomonkövethetö ha netán kihagytátok volna, meg nekem is XD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr291050425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása