És megfordul a világ...

2009.03.05. 23:27

Mai nap semmi extra nem várt / Vártam.

Reggel suliba futás, pár érdekes és unalmas orra. Orsimhoz♥ séta, majd együtt vissza hogy belekóstoljon egy egyetemi orrába, ha már oda fog járni (szorítunk kicsim!!!), majd a könyvtár világának bemutatása. És azt is meg tudtam h a központi könyvtárba regisztrációs jeggyel egy évig ingyen látogatható a könyvtárat csak kölcsönözni, nem tudsz.

És így ennyi elég is lenne egy átlagos naphoz. Este még összebújsz kicsit kedveseddel majd haza kaja és alvás. Hát nem…

Egyik évfolyamtársam közölte velem hogy az 5 hónappal ezzelöti Index.hu-s riportunkat felrakták! Persze este jó állapotba jöttünk mikor megtaláltak minket. Polgár pukkasztás meg mindig jöhet és részeg ember nem is nagyon hazudik. Dőlt a blődség belőlünk. Én még igyekeztem nem is nagyon szerepelni, módom úgy is a csajok meg Kukorica szövegét vágják főleg be. Hát nem Kukorica és én teljes mértékben aratunk.

Blogok ezrein már neonfényes betűkel hirdetve is van a videó…

A népszerűség meg nyakamba szakad.

Szóval itt elérhető. Tessék nevetni vagy sírni… én nem tom jelenleg melyiket tegyem…

"Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság."

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr11984373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása