Bár tom megígértem nem írom le, mégis kikivánkozik

Van hogy boldogságunk másnak szomorúság és ez fordítva. Van, hogy akaratlanul van, hogy szándékosan boldogságod felé vezető úton másokat megbántasz. Egyszer egyik ismerősöm került hasonló helyzetbe velem szembe. Választani kelet neki a barátság és érzelmei közt, és az érzelmeknek nehéz ellen állni, még ha a legjobb barátunkról is van szó (ezt már megtanultam). Akkoriban ezt nem értetem, és nem tudtam elfogadni mikor inkább a szívére hallgatott. Az eredmény az lett, hogy a legjobb barátomat elveszítetem, majdnem a barátságát is, valamint elszúrtam végletekig minden normális kapcsolat utáni kapcsolattartási formát avval az egy növel, aki az első komolyabb kapcsolatom volt. Aki ismert 18-19 éves koromba biztosan tudja miien voltam, miket tetem és hogy miről van most szó :(. Hibáztam, nem értetem meg őket, hogy is lehetne megérteni másokat mikor romjaidba, heversz. De így utólag meggondolva én is így tetem volna a helyükbe. És mai fejel csak köszöni tudom nekik az egészet, mert jó lecke volt amit életem további részében próbálok kamatoztatni. És ha ők nem jártak volna én most talán nem itt lennék, és nem azt hallgatnám amit (Nirvana). Egy év után sikerült belátnom hibámat és bocsánatot kérni tőlük, talán még mai napig se sikerült mindent rendbeteni velük, pedig kettőjűket nagyon is szeretem és fontosak mindketten nekem, bár soha nem mondtam ezt nekik :(. Remélem egyszer elolvassák ezt ha már tőlem nem tudták meg. :(

A boldogsághoz vezető út könnyekkel van kikövezve.

Nem tom mi lesz, és hogy, hogy kit bántok még meg és ki fog elhagyni döntésem miatt örökre vagy egy időre. Nem tom mit hoz a holnap és lelkemet fogja marcangolni jó darabig az idáig és a holnap felé vezető út. A bünöm csak annyi, hogy az életbe egyszer boldog akartam leni, de nem mások kárán…

talán túl lelki ismeretes vagyok, talán túl sokat töröm magam, magam miatt is, nem hogy mások miat. De az is lehet hogy nekem nem szabad boldognak leni, talán nem is jár nekem :( ...

nem tom mi miatt is írtam ezt le?!

A bejegyzés trackback címe:

https://saw2.blog.hu/api/trackback/id/tr10802787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Midian Sanctimonia · http://midian669.freeblog.hu/ 2008.12.04. 20:29:30

Szerintem nagyon is jár neked a boldogság drága bátyuskám, és ha ezt a legjobb barátnőmmel érzed teljesnek, annak én csak örülök, és támogatom teljes valómmal ahogy csak lehet. :) Cupp

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.12.04. 23:53:42

Én is csatlakozom! ^^
Egy csapat vagyunk, meg egy család ;)

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2008.12.06. 00:36:53

*pirul*
köszönünk nektek mindent...
nagyon aranyosak vagytok...most már kezdenek alakulni a dolgok, bár még vannak nehéz dolgok, amikkel meg kell küzdenünk, de nagyon igyekszünk ^^
süti beállítások módosítása